יתרונות הטיפול בריבגרסינג – נשימה מעגלית

הטיפול בריבגרסינג הוא שיטה שמלמדת את הגוף איך לנשום נכון. הפסיכותרפיסט לאונרד אור יצר אותו כדי לעזור לאנשים לשפר את הנשימה שלהם. אבל האם טיפול הריבגרסינג שווה ניסיון? בואו לגלות. הנה כמה מהיתרונות של הטיפול בריבגרסינג. אבל איך זה עובד? אילו טכניקות נשימה מועילות ביותר? והם בטוחים? ומה אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל את הטיפול?

הצעד הראשון בקבלת טיפול בריבגרסינג הוא מציאת רופא שמתמחה בטכניקה זו. מצא רופא עם מוניטין טוב ואישורים רפואיים. ולדאוג לשאול אם הם כשירים לבצע ריבגרסינג. אם הם לא, אתה כנראה צריך להפסיק לראות אותם. אחרי הכל, טיפול בריבגרסינג הוא רפואה אלטרנטיבית. אחרי הכל, עליך לבקש טיפול רפואי אם אתה חווה מקרה חירום רפואי.

לטיפול בריבגרסינג יש יתרונות רבים, וזה לא רק לתינוקות! טיפול זה נעשה בטיפול באנשים הסובלים מהפרעת חיבור מחדש ומצבים אחרים. טיפול בריבגרסינג יוצר מחדש את רחמה של האישה, ובכך מאפשר לחולה לחוות לידה בסביבה מוכרת. עבור חלק מהאנשים, המנהג מעלה את זכרונותיהם מהלידות ברחם, ועבור אחרים הוא מעורר מחדש את השלום.

הטיפול בריבגרסינג שנוי במחלוקת. אחד המקרים המפורסמים ביותר של סוג זה של טיפול מעורב ילדה בת 10 שהיה מכוסה מכף רגל ועד ראש עם גיליון פלנל. מטפל לחץ על גופו של הילד עם כריות, מדמה התכווצויות. הילדה אמורה להתפתל ולהילחם כדי לצאת מהשמיכה, שזה תהליך הלידה.

טכניקות של ריבגרסינג כוללות עבודות נשימה המבוססות על זיכרון תאי ומשמשות בעיקר את המטופלים כדי לשחרר כאב רגשי. הפרקליט משתמש בנשימה מודעת כדי להעלות זכרונות של חוויות טראומטיות לידה ולעזור לפתור אותן. כתוצאה מכך, הלקוח חווה יציבות רגשית, בהירות נפשית מוגברת ואושר רב יותר. אבל בעוד הטיפול מבוסס על התיאוריה של זיכרון תאי, אין הוכחה מדעית לתמוך ביעילותו. מסיבה זו מובילים בדרך כלל מורים מנוסים המנחים את מלאכת הנשימה.

ישנם מספר יתרונות לטיפול אלטרנטיבי זה, אך ישנם גם מספר סיכונים הקשורים אליו. לדוגמה, טיפול אחד היה קטלני לילדה בת 10 בקולורדו. רבים מאמינים בטיפול, אבל מותה של ילדה בת 10 הוא עדיין דוגמה לסיכונים הקשורים לטיפול הזה. בנוסף לסיכון, טיפול בריבגרסינג אינו מיועד לכולם. עדיף להימנע טיפול זה אלא אם כן אתה בטוח 100% שאתה יכול לסמוך עליו.

ריבגרסינג היא סוג של רפואה אלטרנטיבית, וכמה מתרגלים של הטיפול טוענים שזה עוזר עם בעיות טראומטיות. ריבגרסינגה שתנאיהם נחשבים לפסיכוטיים. אבל, אם אתה רוצה לנסות את זה, אתה צריך לדבר עם מקצוען מוסמך. ככל שתדע יותר על טיפול הריבגרסינג, כך תרגיש טוב יותר.

טיפול בריבגרסינג משמש לטיפול בילד הסובל מהפרעת היקשרות. בתהליך, הילד עטוף בכיסוי דמוי בד שעוזר לילד לזכור שנולד. זה אולי נשמע כמו תרגול לא מזיק, אבל זה קשור למספר מקרים של התעללות בילדים. זה קרה בקולורדו בשנת 2001 כאשר שני מטפלים ריבגרסינג הורשעו. הילד היה לכאורה להיות עזר לקשר עם אמו המאמצת.

ריבגרסינג היא שיטת ריפוי הוליסטית. זה כרוך במרפאה הנקראת נשימה מודעת. במהלך הפעילויות, לקוחות עושים נשימות מחוברות שבונות פראנה, או אנרגיית חיים. התהליך מאפשר לרוב האנשים להשיג שלום ורגיעה עמוקים. הפגישות נמשכות בדרך כלל בין שעה לשעתיים. אתה צריך להיות מסוגל להשלים פגישת נשימה בעצמך, אבל היתרונות הם בדרך כלל המנוסה ביותר עם רופא מיומן.

לפרטים נוספים בנושא ריבגרסינג: https://etual-k.com/