אזרחות רומנית

כיצד לרכוש אזרחות רומנית

אם אתם מחפשים מידע על התהליך של רכישת אזרחות רומנית, הגעת למקום הנכון. מאמר זה ידון כיצד אזרחים זרים יכולים לרכוש אזרחות רומנית, כמו גם כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל. הצעד הראשון בקבלת אזרחות רומנית הוא לוודא שאתה זכאי. לאחר מכן, עליך להיות מוכן לענות על מספר שאלות, כולל:

איך יכול זר לקבל אזרחות רומנית?

אם אתה מעוניין להיות אזרח רומני, הנה איך לעשות את זה. ישנם מספר יתרונות של רכישת אזרחות רומנית. בנוסף למסים נמוכים, רומניה מציעה מדיניות חובת מס גמישה, ספר כוח אדם רב לשוני ודרכון שני לכל המשפחה. דרכון רומני מוכר גם ב -169 מדינות אחרות, כולל ארצות הברית. היתרונות של להיות אזרח רומני להאריך הרבה מעבר הטבות כלכליות, למרות.

התהליך לאזרחות רומנית יכול להיות קשה וגוזל זמן, אך היתרונות עולים על הטרדות. ראשית, תצטרך להשיג את שיא הלידה הרומני של אבותיך. זהו מסמך חשוב ביותר עבור אזרחות על ידי יישומים ממוצא. אתה יכול לרכוש זאת על ידי פנייה לספק משפטי מיוחד ברומניה. בהתאם לנסיבות האב הקדמון שלך, זה יכול לקחת בין שנה לשנתיים.

בשלב הבא עליכם להגיש בקשה לאזרחות רומנית. התהליך כולל אחזור מסמכים, התמודדות עם רשויות מנהליות ולעיתים הליכים משפטיים. עבור אלה, עדיף שיהיה נציג מקומי. זה אולי לא נחוץ, אבל זה יקטין את הסיכויים שלך להידחות או לקחת יותר מהזמן הרגיל. בין אם אתה אזרח רומני או אזרח זר, הנה הצעדים הבסיסיים שיש לנקוט.

האם זה קל לקבל אזרחות רומנית?

קבלת דרכון רומני אינה קשה, כל עוד יש לך אחת משתי דרישות עיקריות: אזרחות רומנית או הורה שנולד במדינה. אם יש לך את הראשון, אתה תהיה על הדרך שלך כדי לקבל דרכון רומני. קבלת דרכון רומני דורשת בקשה וכמות מסוימת של ניירת. התהליך מסתיים בדרך כלל תוך פחות משנה.

ראשית, יהיה עליך להגיש בקשה לאזרחות ברשות האזרחות הלאומית בבוקרשט. תצטרך גם להגיש בקשות למשרדים הטריטוריאליים ביאסי, גלאטי, סוצ'בה וטימישוארה. תצטרך להוכיח את הידע שלך על החוקה וההמנון הלאומי בראיון. לאחר מכן, הוועדה תכתוב דוח על הכישורים שלך. אחרי זה, תצטרך להוכיח את הידע שלך של השפה והתרבות הרומנית. לאחר שתמלא את כל הדרישות הללו, תקבל הזמנה בדואר.

הרשות הלאומית לאזרחות תנפיק צו המעניק לך אזרחות רומנית. הצו יישלח במכתב מוסמך לכתובת שלך ברומניה. לאחר קבלת הצו, תצטרך לקחת שבועת אמונים לרומניה. לאחר מכן תקבל את תעודת האזרחות הרומנית שלך. בנוסף, יהיה עליך להגיש הוכחה למסמכי ההכנסה, המגורים והמצב האזרחי שלך.

למידע נוסף: https://barkan-law.com/