פינקי פינשטיין

הסכנות של קוביד 19 – פינקי פיינשטיין

לאחר ששמעו על קוביד 19? מה זה ואיך זה משפיע עליך? מהן הסכנות ואיך אתה יכול להגן על עצמך?

מה לדעת על קוביד 19?

קבלת חיסון COVID-19 היא דרך מצוינת להגן על בריאותך. נגיף Coronavevice הספציפי הזה נושא את הסיכון לדלקת ריאות, שיכול להיות קטלני. זה קשור גם למחלות כליות כרוניות, אסטמה והפרעות בשימוש בחומרים. מקרים מסוימים הם קלים, אך אחרים חמורים יותר. יתכן שתרצה לבדוק עם גורמי הבריאות המקומיים שלך כדי לגלות אם אתה זכאי לחיסון COVID-19. החדשות הטובות הן שהחיסון בטוח ויעיל, ואתה עשוי להיות זכאי לאחד אם נחשפת למישהו שנדבק.

קבלת חיסון COVID-19 יכולה להיות פשוטה כמו לקבוע פגישה עם גורמי הבריאות המקומיים שלך. לרוב הערים והעיירות יש מועצת בריאות או משרד בריאות ציבורי דומה. המקום הברור ביותר להסתכל עליו הוא באתר מחלקת הבריאות המקומית שלך. כדאי גם קריאה לרופא המטפל העיקרי שלך, שיהיה לו הסקופ על החיסונים האחרונים של COVID-19.

יתכן שתצטרך לנסוע לחיסון, אך עלות הנסיעה היא בדרך כלל מחיר קטן לשלם עבור חיסון שעלול להציל חיים. בחלק מהערים יש מספרים "קו חם" שתוכלו להתקשר אליהם כדי לקבל חיסון COVID-19 בקמצוץ. כדאי לקבוע פגישה עם הרופא שלך בהזדמנות המוקדמת ביותר. יתכן שתרצה להתייעץ עם אתר מחלקת הבריאות המקומית שלך לקבלת רשימת מיקומים וזמנים לחיסון.

איך מועבר קוביד 19?

קבלת חולצת טריקו, כובע או כובע עם הלוגו של Covid 19 לא תעזור לכם להימנע מהזיהום. עם זאת, ישנם דברים אחרים שאתה יכול לעשות כדי להימנע מלהיות נגוע. המפתח הוא להתרחק מאנשים אחרים הנגועים. זה נכון במיוחד אם אתה נמצא במרחב סגור. אתה יכול גם להפחית את הסיכון שלך לזיהום על ידי וודא שאתה שוטף את הידיים לאחר השימוש בשירותים.

קבלת חיסון COVID-19 היא דרך אחת למנוע את המחלה. ה- CDC וארגונים אחרים ממליצים על סדרת צילומים. עם זאת, זה יכול להיות קשה לסדר אם יש לך לוח זמנים עמוס. אתה עדיין יכול להשיג את המחלה על ידי תפיסתו מאדם חולה או שלא קיבל סדרה של צילומים. החדשות הטובות הן שהנגיף נוטה להיות קל אצל רוב האנשים המחוסנים.

קבלת החיסון של Covid 19 יש יתרונות רבים, אחד הטובים ביותר הוא שהוא יכול למנוע מכם להידבק במחלה. קבלת חיסון יכולה גם להפחית את הסיכון שלך להידבק בזיהומים אחרים כמו שפעת. עם זאת, חשוב לציין כי נגיף ה- COVID-19 הוא סכנה בריאותית חמורה. התסמינים כוללים עייפות, אובדן טעם וסיכון מוגבר לפגיעה בכליות. במקרים מסוימים הנגיף יכול לגרום למוות. עליכם תמיד לעקוב אחר היגיינה נאותה ולהשתמש במסכה אם אתם חושבים שאולי חלתם במחלה.

איך להגן על עצמך מפני קוביד 19?

חיסון עבור COVID-19 יכול לסייע במניעת התפשטות המחלה. ישנם מספר חיסונים שאושרו על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

אתה יכול גם להגן על עצמך על ידי להישאר בבית כשאתה חולה עם Covid-19. עליכם להימנע גם מהמונים וממקומות ציבוריים צפופים אחרים. הסיבה לכך היא שאנשים בסביבות אלה נוטים יותר להיחשף לנגיף.

דרך נוספת להגן על עצמך מפני COVID-19 היא ללבוש מסכה. אתה יכול לבחור מסכה שמתאימה היטב ונוחה. חשוב גם לבחור מסכה שמתאימה מקרוב לפנים שלך. עליכם גם ללבוש מסכה איכותית בתוך הבית לפחות 10 ימים.

עליך גם להימנע משיתוף כלים וחפצים אחרים. עליכם לשטוף ידיים לעתים קרובות עם סבון ומים. עליכם להימנע גם מלגעת בנוגע לעיניים, לאף ולפה. אם אתה צריך להשתעל, לכסות את השיעול שלך ברקמה. אתה צריך גם להשתעל אל המרפק במקום הפה שלך.

אתה צריך גם ללבוש מסכות כשאתה במקום ציבורי מקורה צפוף. עליכם גם לשמור מרחק של לפחות מטר וחצי מאנשים אחרים. עליכם לפנות גם לספק שירותי הבריאות שלכם בכדי לברר יותר על COVID-19. עליך גם לקבל חיסון אם אובחנת עם המחלה.

למידע נוסף: פינקי פינשטיין