מהי אגודת נוער?

0 minutes, 3 seconds Read

עמותות נוער הן ארגונים התנדבותיים המפגישים צעירים בעלי תחומי עניין משותפים. אלה יכולים להקים בני הנוער עצמם או מבוגרים המעוניינים לסייע להם.

ארגונים אלה יכולים להוות מרכיב חשוב בקהילה, המציעים לצעירים הזדמנויות לפתח מיומנויות ולהיות חברתית בבטחה. יתר על כן, הם מספקים מידע חיוני על חיים בריאים עבורם.

מהם ארגונים של צעירים?

ארגונים של צעירים הם קבוצות של בני נוער או מתבגרים המוקדשים למטרה מסוימת. הם עשויים להיות חלק מארגון גדול יותר מבוסס או המופעלים במלואם על ידי ובשבילם חבריו.

ארגונים רבים נוסדים על ידי מתנדבים מבוגרים שמכירים וסומכים על הצעירים בקהילה שלהם. לדוגמה, מורה בתיכון עשוי להקים מועדון כדי להוציא תלמידים מהכיתה ולעסוק בפעילות אחרת.

מעורבות בני נוער נועדה לתת להם הזדמנויות לפיתוח מנהיגות ולצייד אותם במערך הכישורים הדרושים ליצירת שינוי. כדי להשיג מטרה זו, יש לתת לנוער אחריות אמיתית יחד עם מערכות תמיכה מתאימות.

דמוקרטיות עכשוויות עדות לשינוי עמוק בהשתייכותם הפוליטית של האזרחים. נראה שצעירים, במיוחד, מתנתקים ממחויבויות ארוכות טווח בתוך קולקטיבים פוליטיים מסורתיים ומתעניינים יותר באקטיביזם ספורדי, מכוון מטרה, באמצעות קבוצות מאורגנות בצורה רופפת בהנחיית מדיה מקוונת.

כדי לחקור צורות מתפתחות אלו של מעורבות פוליטית, הופעלה גישת מחקר של קבוצת מיקוד. המשתתפים גויסו משתי מדינות מערב אירופה: בריטניה ופורטוגל.

בנוסף לחקר תפיסותיהם של צעירים לגבי מעורבות פוליטית, מחקר זה ביקש גם להגדיר אותה ולהבין במה שונה הגדרתה מאחרות בספרות. יתרה מזאת, נעשה שימוש במתודולוגיה של בני נוער "מלמטה למעלה" על מנת להעצים את בני הנוער עם אוטונומיה לגבי האופן שבו הם מגדירים מעורבות פוליטית, ולספק להם קצת חופש לעשות זאת.

מהן עמותות של צעירים למטרות כלכליות?

צעירים עם מעט אפשרויות אחרות פונים לרוב לעמותות מכל הצורות והגדלים לעזרה. אלה נעים בין מלכ"רים, סוכנויות ממשלתיות, פילנתרופים, עסקים, איגודי סחר וקבוצות קהילתיות במטרה לעורר צמיחה כלכלית ויצירת מקומות עבודה על ידי מתן לצעירים את המיומנויות, ההשכלה והניסיון הדרושים כדי להבטיח ולתחזק תעסוקה.

לשילוב אלמנטים יכולה להיות השפעה גדולה על חייהם של נוער בסיכון. משיפור שביעות הרצון בעבודה והגדלת סיכויי התעסוקה ועד למתן רשת ביטחון להכנסה, מתן גישה לשירותים הממומנים על ידי מענקים הוא כל מה שצריך.

כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה שלך, חיוני להבין אילו תוכניות לבחור וכיצד ליישם אותן. לדוגמה, תוכנית יעילה דורשת רמות גבוהות של רכישה ממנהיגים מקומיים ומבעלי עניין כאחד. יתרה מזאת, תוכניות צריכות להיות מתוכננות עם השילוב הנכון של תמריצים ומבני תמיכה כך שיספקו כפי שהובטח.

מהן עמותות של צעירים למטרות דת?

אחד המניעים העיקריים של צעירים להצטרף לקבוצה מסוימת הוא השתייכותם הדתית. זה יכול לספק נוחות, הדרכה ותחושת שייכות בסיסית בתוך קהילה גדולה יותר.

בנוסף, השתייכות דתית יכולה להשפיע לטובה על הבריאות והרווחה של האדם. לדוגמה, מחקרים מסוימים מראים שדת עשויה להפחית את הסבירות לפתח בעיות אלכוהול וסמים.

חוקרים מעוניינים להבין כיצד דת, השתתפות בלתי רשמית ותמיכה חברתית ברשת משפיעים על השימוש בחומרים בקבוצות גיל שונות. עם זאת, צריך לעשות מחקר נוסף.

מחקר זה חקר את הקשר בין השתייכות דתית, השתתפות בלתי פורמלית ושביעות רצון ברשת משימוש בסמים (כלומר, שתייה, עישון ומריחואנה) בקרב צעירים. התוצאות שלנו מצביעות על כך שהשתייכות דתית קשורה לשימוש נמוך יותר בחומרים בקרב קבוצת גיל זו; לעומת זאת, השתתפות בלתי רשמית הייתה קשורה לשימוש גבוה יותר בסמים בקרבם. כמו כן, רמות גבוהות יותר של תמיכה חברתית בתוך הרשת של האדם נמצאו קשורות לצריכת חומרים נמוכה יותר בשתי קבוצות הגיל.

לפרטים נוספים : coyo.org